Lovely Converse


Vill köpa Converse!


Hejsan svejsan!
Skulle vilja köpa ett till par Converse!
De paret jag har nu är i färgerna Rött och Blått.
Jag skulle gärna vilja ha Svarta eller helt Röda!
Jo just det, jag kan jue berätta om gårdagen.
Här kommer det:
Jag var tvungen att gå upp klockan tio i sex, vilket var väldigt tidigt för min del!
Sen så gjorde jag mig i ordning och gick sen till skolan!
Där träffade jag alla mina friends vilket var trevligt.
Sen så åkte vi i bussen ungefär 2 timmar sen stannade vi och fikade o sen så stack vi vidare!
Det var inte specielt roligt att åka buss, eftersom att man är lite åksjuk!
När vi kommit fram så gick vi till universeum i några timmar. För Liseberg öppnade inte förräns klockan 3.
När vi kommit till liseberg så fick vi åkband och fick åka så mycket man ville!
Sen klockan halv tio på kvällen så samlades vi och gick sen til bussen för en lång hemfärd!
Efter en stund så sov hela bussen förutom busscauffören!
Nu måste jag ta och sträcka på benen och sen gå ut lite/ Moas life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0