Hårfärgning!


Bara för att jag inte kan vara seriös på bilder!

Hej bloggen!
Jag tror knappast att jag aldrig har vart riktigt serös på bilder som en
↑ här uppe är jag verkligen inte seriös.....;)
Men imon när mamma kommit hem från sitt jobb så ska vi åka upp til Maxi och köpa hårfärg till MIG, äntligen så har jag fått in min vilja med att färga håret.:) Jag ska ha det i någon brun så nästa gång ni ser mig på en bild då kommer jag nog att va brunett. Men nu har jag och mamma kommit hem från bion, vi har kollat på BAD teatcher!
Den var verkligen bra men nu ska jag dra ska fixa mig lite först och sen nana!
Puss/ Moas life!♥

P.s. Nu ska jag fortsätta med min bloggpaus ha det så bra så hörs vi säkert snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0