Den nya BRUNETTEN!♥

♥BEFOREAFTER♥
Nu är jag brunett!

Hej, brunetten här nu liksom!
Nu har jag äntligen blivit brunett, det blev inte att vi färgade håret igår för det blev försent tyckte mamma.
Typiskt henne att alltid tyck att det är för sent! ;)
Men man måste ju lyda sina päron, vilket jag inte alltid gör Oops.
Det kommer nog ändå att komma upp lite blondin bilder på bloggen. För just nu så har jag inga brunett bilder mer än denna som jag tog nyss för att ni skulle kunna se hur det blev!
Men nu måste jag gå ut med valpen/ Moas life! :D


Kommentarer
Postat av: saga

gud vad fin du är bästavän. vill bara att du ska veta att jag älskar dig över hela mitt hjärta. du är det absolut bästa som någonsin har hänt mig.

moa + saga = bff ! <333333333333333333333333333333333

2011-10-08 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0