Angry cheey grrr..... Se upp!!


Redigerad bild i picnik de har väldigt mycket fina grejor där!


Hej!
Sitter här och är helt underbart( NOOT) förbannad!
Jag har tappat bort mina nycklar den lilla dumma mig.
Rackarns bananer.... Jag har tappat bort dem förut men sen har jag hittat dem där jag inte trodde att de var.
Så vi får väl hoppas att jag hittar mina nycklar.
Någonting bra är att jag nog ska starta med en ny KATEGORI: DAGENS MUSIC!
Låter det bra så får ni gärna kommentera, men det kommer inte bli någon video utan ni får klicka på den lilla länken jag lägger upp!
Nu måste jag fortsätta att fundera på vad jag lagt mina små nycklar!
Puss mina små BANANER/ Moas life!


Kommentarer
Postat av: eliin

bananer:OO?

2011-06-10 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0