I hope that i´ll have a change to you.......♥

Hejsan hooopppssann!
Nu har jag färgat håret, samma hårfärg som innan. Men det blev så för att mamma hade missat en massa på mitt hår och sen så hade det blekt sig. Men det kommer säkert att blekas igen nu i solen. Jag vet inte om jag ska kanske blondera mitt hår innan spanien, för då kommer det ju sääkert att blekas ( självklart)! :)
Men nu är jag ju brunett och det kommer jag säkert att vara ett tag nu. Blev faktiskt riktigt nöjd det blev lite mörkare idag fast det blev bara finare aatt det blev mörkare. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo jag sitter och väntar på att en av mina kompisar ska komma hit och hämta sina nycklar som hon glömt här. ;)
Puss/ Moas life!♥


Kommentarer
Postat av: elinnnnnnnnnn

moa?????????

2011-07-11 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0