Jag har blivit kär, i en RAGGARBIL!


Jag sökte på raggarbil på google och fick upp denna underbara bil!

Heejsan hoppsan!
Alltså kan ni fatta jag har blivit kär i en raggarbil, jag såg den på google och blev direkt förälskad i den!Kan ni fatta det?!? Jag har varje gång vi sett en raggarbil sagt till mamma " En sån ska jag ha när jag får ta körkort"
Men jag vet inte riktigt vilken färg jag skulle vilja ha men jag tror nästan att jag har ändrat min smak för raggarbilar när jag kommer upp i den åldern. Men om jag fortfarande vill ha en sån då så vill jag nog ha en vit, svart eller grön! Förresten jag har gjort en liten extra matteläxa idag, vi har jue igentligen ingen läxa men jag kände jag behövde bli lite säkrare för i mon så ska vi ha ett matteprov, nu måste jag gå puss/ Moas life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0