nyårsafton

Hej jag tänkte jag skulle göra ett inlägg i min blogg idag för jag tror inte det kommer att bli så mycket uppdatering pga att det är nyårsafton!! idah så ska vi till några kompisar vid 6 7 tiden, jag har för mejj att förra året så cyklade vi dit och cyklade hem på natten, men detta året ska vi åka dit!! Mamma kommer att köra så att pappa kan dricka ( han dricker inte sejj full) Jag tycker det är läskigt att cykla hem på natten för det finns ju en det som kanske dricker sig fulla och blir lite flummiga!! Men det är ju tur att vi ska åka dit detta året så att jag inte behöver vara rädd!!



P.s. Nu ska jag bara ha det bra och längta tills vi ska åka!!

puss moa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0